fredag 20 augusti 2010

Tematrio - Semester/sommar


Lyran har en tematrio där man ska skriva om tre saker man gjort i sommar och är kommer mina:)

1. Jag har anordnat en släktträff som gick av stapeln den 31 juli. Från början var vi tre stycken som skulle fixa det, men de andra ballade ur så det var bara jag kvar. Så jag fixade det hela själv med både träff, fotografering och middag för ca 115 personer. Vi hade mycket trevligt!

2. Jag och barnen var till Hudiksvall tillsammans med min syster och hennes familj. Vi var på Mulle Meck och strövade omkring och bara mös. Och så åt vi god middag på Hot Chili.

3. På somrarna så är jag på hunduställningar och jobbar som ringsekreterare. Förutom de vanliga ställena som Alfta och Svenstavik så har jag varit i Avesta på Svensk vinnar-uställningen och roligast av allt var World Dog Show i Herning, Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar