tisdag 14 september 2010

Bokfrågornas ABC del 13

Den här gången handlar bokfrågorna Enligt O om bokstaven M.

1. Berätta om en bok där mat har stor betydelse.

Tänker och tänker men kommer inte på att jag läst någon bok där mat har en stor betydelse.

2. Vems memoarer skulle du helst av allt vilja läsa?

Jag skulle definitivt vilja läsa memoarer av Axl Rose och Izzy Stradlin! Jag har läst Slash och väntar på att Steven Adlers bok ska komma med posten. Duff McKagan håller visst också på att skriva memoarer, så den kommer väl också snart.

3. Man Booker Prize for Fiction har delats ut till en författare inom det fd. brittiska samväldet sedan 1969. Här finns alla vinnarna. Här du någon favorit?

Jag hittade inte någon alls.

4. Jag söker också en bok om makt.

Passar frågan så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar