torsdag 11 juli 2013

Storytel

För några år sedan, alldeles precis när Storytel började så var jag med och buzzade den åt Buzzador. Jag tyckte mycket om Storytel, problemet var bara att jag föredrar att läsa böckerna i pappersformat. Har efter det blivit mer intresserad av ljudböcker, även om jag fortfarande föredrar pappersvarianten :) Men jag lyssnar gärna på ljudböcker i bilen och numera även på jobbet när tiden tillåter det.
För ca 3 veckor sedan så hade jag så smått börja fundera på att låna Margit Sandemo's böcker om Isfolket eftersom jag kände att jag ville läsa dem igen. Döm om min förvåning då jag veckan efter läser att Storytel ska börja med de böckerna. Jag hade då pratat en del med min mamma och ena syster som fullkomligt älskar Storytel, vilket gjorde mig lite nyfiken. Har ju massor av böcker som jag vill läsa men inte hinner med. Tänkte då att jag kan ju nyttja lite tid genom att lyssna istället. Så jag provar nu Storytel och än så länge går det bra :) Jag lyssnar på första boken i serien om Isfolket och återkommer med recension om den när jag lyssnat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar