lördag 17 december 2011

Julklappsbyte Large






Tidigare här i veckan så kom äntligen mitt efterlängtade bokbytespaket! :)
Personen som skickat till mig är C.B i Enskede, och du har verkligen lyckats hitta bra saker till mig!



Jag fick tre böcker som ska bli intressant att läsa. Kallocain av Karin Boye. Ska bli roligt att ge sig i kast med,kanske inte en bok jag själv skulle köpa men det ska blir roligt att se vad jag tycker om den. Jag gillar att vidga mina vyer :) Sedan har jag fått två böcker av Jacqueline Winspear: Med lätta bevis och Lögnen. Det här blir också en ny bekantskap för mig. Jag gillar ju deckare så det är lite knepigt att jag missat hennes böcker, men det ska jag ta igen nu.



Sedan fick jag lite pysselsaker, två skrivblock och pennor till samt filmen Damernas detektivbyrå. Lyckat nog så har jag inte sett den tidigare :) har noterat att den gått på tv men då har det redan varit några avsnitt så jag har valt att inte börja titta då. Men nu kan jag se hela själv :)





Jag hade även tur att få lite te och choklad :) Det ska bli så mysigt att kura ihop sig med en kopp gott te, en chokladbit och en god bok!

Tack snällla du som skickade så fina gåvor till mig! Du har verkligen lyckats träffa rätt!

3 kommentarer:

  1. Glad att du gillade och att det passade dig så fint!

    SvaraRadera
  2. Om du inte redan har kollat upp det förstås, kan jag även tipsa om att den första boken i serien heter Maisie Dobbs, men den fick jag inte fatt i.

    SvaraRadera
  3. Spännande grejer! ;-)

    PS! Tänk på att inte avslöja för mycket om avsändaren till paketet!

    SvaraRadera